Snel iets weten? Hierna beantwoorden we de meest gestelde vragen.
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Je krijgt een bevestiging van ons op het door jou opgegeven e-mailadres. Krijg je geen bevestiging? Misschien een tikfoutje in je mailadres. Neem dan even contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten?
We hanteren een standaardtarief van € 6,45 per pakket. Naar België is dat 12,25, naar Duitsland kost het 15,25.
Kan ik afhalen?
Jazeker. In onze theeschenkerij in Mantinge kun je vrijwel elke dag je bestelde pakket afhalen. Bel of mail vooraf wel even, dan zorgen we dat er iemand voor je is. Het afhaaladres is de Mantinger Es, Ekkelkampen 9, 9436PH in Mantinge, provincie Drenthe. We hebben daar ook een hele leuke Bed & Breakfast, in het hart van grote natuurgebieden. Kom gerust langs of boek eens een weekendje!
Ik krijg mijn bestelling soms in een gebruikte doos of omverpakking, klopt dat?
Ja. Onze artikelen in de omverpakking of doos zijn uiteraard nieuw. Dozen van artikelen die we zelf geleverd krijgen zijn echter vaak prima te hergebruiken. We willen onze milieubelasting zo laag mogelijk houden dus gebruiken we waar mogelijk die dozen weer om artikelen te verzenden. Om het volume te verkleinen maken we waar het kan de dozen zelf passend.
Kan ik een artikel terugsturen (retourneren)?
Uiteraard kun je een artikel retourneren. Hier vindt je alles over terugsturen van een pakketje.
Krijg ik een track&trace code om mijn pakket te volgen als ik iets besteld heb?
Dat hangt af van de grootte van je pakket. Als het door de brievenbus past krijg je meestal geen track&trace code.
Wat zijn jullie levertijden?
We doen ons uiterste best om een pakket dat voor 16:00 uur besteld is nog dezelfde dag te verzenden. In het overgrote deel van de gevallen lukt dat, maar helaas niet altijd. Houdt daarom rekening met een levertijd van 1 – 4 werkdagen. Voor buitenlandse bestellingen kunnen we niets beloven. Is een pakket eenmaal overgedragen aan pakketdienst PostNL dan kunnen wij het bezorgproces niet meer beïnvloeden.
Hoe werkt garantie en waar kan ik heen met klachten?
Je hebt recht een goed product, en dat willen we heel graag leveren. Toch gebeurt het wel eens dat een artikel tijdens transport stuk gaat of dat er bij uitpakken iets niet blijkt te deugen. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling het makkelijkst betalen door bij afrekenen te kiezen voor het vertrouwde iDeal. Je kunt het aankoopbedrag ook over te maken op bankrekening NL27KNAB0255722168 t.n.v. de Mantinger Es. Vergeet dan niet het ordernummer te vermelden. De bestelling wordt verzonden als de betaling bij ons binnen is. Je bestelling contant betalen bij afhalen is niet mogelijk.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord kwijt ben?
Geef bij inloggen aan dat je je wachtwoord kwijt bent. Je doorloopt dan een procedure waarbij je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.